2017. május 16., kedd

Christopher West előadása - csütörtök este

Képtalálat a következőre: „Christopher west”Nagyon jó programnak ígérkezik Christopher West előadása. Nagy név a katolikus egyházban ebben a témában. Részletek lejjebb.

A Magyar Kurír oldalán jelent meg cikk róla és a könyvéről régebben, akinek nem ismerős a neve, itt olvashat róla.
http://www.magyarkurir.hu/hirek/christopher-west-jo-hirek-hazassagrol-es-szexualitasrol

Az esemény pedig, amire meghívást kaptunk:
https://www.facebook.com/events/826308200854439/

Meghívásunkra Christopher West, a test teológiájának világhírű szakértője Budapestre érkezik! A megragadó előadásmódjáról ismert népszerű szerző első alkalommal látogat hazánkba, hogy Szent II. János Pál testről szóló elmélkedései nyomán megismertesse velünk az egyház forradalmi tanítását a szexualitásról.

Előadása az örök, de elfeledett tanítást tárja fel,
mely szerint testünk és lelkünk legmélyebb vágyai a végtelenhez, Istenhez vezetnek minket.

Tudd meg, miért érzel szüntelen vágyakozást valami többre!

Ismerd meg, mit tanít a tested Istenről!

Fedezd fel, amit a szíved mélyén mindig is tudtál: boldogságra vagyunk teremtve.

Időpont: 2017. május 18. csütörtök 19.00 óra, kapunyitás: 17.00 órakor.
A részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött.
Regisztráció: http://ergowest.hu/

Kérjük, mindenki, aki szeretne részt venni az eseményen, töltse ki a regisztrációs lapot, mivel csak regisztrált vendégeket tudunk beengedni a rendezvényre. Az eseményen angol-magyar tolmácsolást biztosítunk.

Támogatóink: Emberi Erőforrások Minisztériuma; Emberi Erőforrás Támogatáskezelő; Polgári Magyarországért Alapítvány

Együttműködő partnereink: Eventgroup Hungary;
Pálferi, Teljes Életért Közhasznú Alapítvány

3 megjegyzés:

  1. Örömmel jelzem, hogy a Biztos Út kötet javított, újított 5. kiadásányk nyomdai előkészítései elkészültek, most a kiadón múlik, hogy mikor jelenteti meg. Várhatóan szeptemberben, amikor újra az iskolaév miatt nagyobb a kereslet. Szeretettel

    VálaszTörlés
  2. A nevem Pitrikné Széll Ágnes, forma, Budapest, Magyarország 12 éves házasság után én és a férjem egy vagy több veszekedésben voltak, amíg végül elhagyott engem, és Kaliforniába költözött, hogy egy másik nővel legyenek. Úgy éreztem, hogy véget ért az életem, és a gyerekeim azt hitték, hogy soha többé nem fogják látni apájukat. Csak a gyerekekkel próbáltam erős lenni, de nem tudtam ellenőrizni azokat a fájdalmakat, amelyek gyötörték a szívemet, a szívem fájdalommal és fájdalommal tele volt, mert igazán szerelmes voltam a férjembe. Minden nap és éjjel gondolok rá, és mindig azt akarom, hogy visszajöjjön hozzám. Nagyon ideges vagyok, és segítségre van szükségem, tehát online kerestem segítséget, és találkoztam egy weboldalon, amely azt sugallta, hogy Dr. Osagiede segíthet az ex gyors visszatérésében. . Szóval úgy éreztem, meg kell próbálnom őt. Felvettem a kapcsolatot velem, és ő mondta nekem, mit tegyek, és megtettem, aztán szerelem varázslatot tett nekem. 48 órával később a férjem tényleg felhívott és azt mondta, hogy annyira hiányzik tőlem és a gyerekektől, olyan elképesztő !! Szóval így jött vissza ugyanazon a napon, sok szeretettel és örömmel, és elnézést kért a hibáért, valamint a fájdalomért, amelyet nekem és a gyerekeknek okozott. Ettől a naptól kezdve a házasságunk erősebb volt, mint korábban, Dr. Osagiede köszönhetően. annyira hatalmas, és úgy döntöttem, hogy megosztom a történetemet az interneten, hogy Dr. Osagiede valódi és hatalmas varázsló-bíró, aki mindig imádkozni fogok, hogy hosszú ideig éljek, hogy segítsen gyermekeinek a baj idején, ha itt vagy, és szüksége van az Ex-re vissza, vagy a férjed egy másik nőhez költözött, ne sírj tovább, vegye fel a kapcsolatot ezzel a hatalmas varázslógombával. Itt található a kapcsolattartó e-mail címe: doctorosagiede75@gmail.com vagy a whatsapp a +2349014523836 telefonszámon.
    vagy viber +2349014523836

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...